Subject: Ühe ATC koodiga tagastatakse mitmekordselt toimeaine seoseid
From: "Marilin Kuusk" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Ravimiamet" <[email-masked]>
Cc: "ehl-support" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 11:11:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Loodetavasti suunan kirja õigesse kohta, kui ei, siis palun suunake
küsimus edasi sobiva IT toe meilile.

Alates 1. juunist 2024 tekkisid Ida-Tallinna Keskhaigla ja Tartu Ülikooli
Kliinikumi toodangkeskkondades igaöiste ravimite sünkroonimise päringutega
vead, kuna ühe ATC koodiga tagastatakse mitmekordselt toimeaine seoseid.

Meid huvitab, kas tegu on andmete veaga või on tegemist taotusliku
käitumisega? Kui on taotuslik, kas on midagi veel teemaga seoses, mida
peaksime omalt poolt silmas pidama? Allpoolt leiate täpsema SOAP
päringu-vastuse kohta infot.

Päring TÜK toodangus:
<soapenv:Envelope xmlns:soapenv=
<http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/>
"http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/" xmlns:xro=
<http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd> "http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd"
xmlns:iden= <http://x-road.eu/xsd/identifiers>
"http://x-road.eu/xsd/identifiers" xmlns:rav=
<http://ravimiregister.x-road.eu> "http://ravimiregister.x-road.eu">
   <soapenv:Header>
      <xro:userId>EE38304094719</xro:userId>
      <xro:protocolVersion>4.0</xro:protocolVersion>
      <xro:id>test-123</xro:id>
      <xro:service iden:objectType="SERVICE">
         <iden:xRoadInstance>EE</iden:xRoadInstance>
         <iden:memberClass>GOV</iden:memberClass>
         <iden:memberCode>70003477</iden:memberCode>
         <iden:subsystemCode>ravimiregister</iden:subsystemCode>
         <iden:serviceCode>ATCKlassifikaatoridByIDArray</iden:serviceCode>
         <iden:serviceVersion>v1</iden:serviceVersion>
      </xro:service>
      <xro:client iden:objectType="SUBSYSTEM">
         <iden:xRoadInstance>EE</iden:xRoadInstance>
         <iden:memberClass>NGO</iden:memberClass>
         <iden:memberCode>90001478</iden:memberCode>
         <iden:subsystemCode>ehealth</iden:subsystemCode>
      </xro:client>
   </soapenv:Header>
   <soapenv:Body>
      <rav:ATCKlassifikaatoridByIDArray>
         <keha>
            <Item>D06AX81</Item>
         </keha>
      </rav:ATCKlassifikaatoridByIDArray>
   </soapenv:Body>
</soapenv:Envelope>

Vastus:

<soap:Envelope xmlns:soap= <http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/>
"http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/" xmlns:xsi=
<http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance>
"http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns:xsd=
<http://www.w3.org/2001/XMLSchema> "http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
   <soap:Header>
      <xro:userId xmlns:xro= <http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd>
"http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd">EE38304094719</xro:userId>
      <xro:protocolVersion xmlns:xro= <http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd>
"http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd">4.0</xro:protocolVersion>
      <xro:id xmlns:xro= <http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd>
"http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd">test-123</xro:id>
      <xro:requestHash algorithmId=
<http://www.w3.org/2001/04/xmlenc#sha512>
"http://www.w3.org/2001/04/xmlenc#sha512" xmlns:xro=
<http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd>
"http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd">m+8cHOZIkl137xwPFz6Mz7+sn4ewfClfg/uPicMTQ
o6py1VORQTUK1Z1kd9gFsl5RZZt0vT4OZCt5dC4TZab9g==</xro:requestHash>
      <xro:service iden:objectType="SERVICE" xmlns:iden=
<http://x-road.eu/xsd/identifiers> "http://x-road.eu/xsd/identifiers"
xmlns:xro= <http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd>
"http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd">
         <iden:xRoadInstance>EE</iden:xRoadInstance>
         <iden:memberClass>GOV</iden:memberClass>
         <iden:memberCode>70003477</iden:memberCode>
         <iden:subsystemCode>ravimiregister</iden:subsystemCode>
         <iden:serviceCode>ATCKlassifikaatoridByIDArray</iden:serviceCode>
         <iden:serviceVersion>v1</iden:serviceVersion>
      </xro:service>
      <xro:client iden:objectType="SUBSYSTEM" xmlns:iden=
<http://x-road.eu/xsd/identifiers> "http://x-road.eu/xsd/identifiers"
xmlns:xro= <http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd>
"http://x-road.eu/xsd/xroad.xsd">
         <iden:xRoadInstance>EE</iden:xRoadInstance>
         <iden:memberClass>NGO</iden:memberClass>
         <iden:memberCode>90001478</iden:memberCode>
         <iden:subsystemCode>ehealth</iden:subsystemCode>
      </xro:client>
   </soap:Header>
   <soap:Body>
      <ATCKlassifikaatoridByIDArrayResponse xmlns=
<http://ravimiregister.x-road.eu> "http://ravimiregister.x-road.eu">
         <paring xmlns="">
            <Item>D06AX81</Item>
         </paring>
         <keha xmlns="">
            <Item>
               <kood>D06AX81</kood>

<nimiEesti>batsitratsiin+neomütsiin+batsitratsiin</nimiEesti>
               <nimiInglise>Bacitracin+Neomycin+Bacitracin</nimiInglise>

<nimiLadina>Bacitracinum+Neomycinum+Bacitracinum</nimiLadina>
               <toimeained>
                  <Item>
                     <toimeaineID>10660</toimeaineID>
                     <jarjekorraNr>0</jarjekorraNr>
                  </Item>
                  <Item>
                     <toimeaineID>10660</toimeaineID>
                     <jarjekorraNr>2</jarjekorraNr>
                  </Item>
                  <Item>
                     <toimeaineID>8541</toimeaineID>
                     <jarjekorraNr>1</jarjekorraNr>
                  </Item>
               </toimeained>
            </Item>
         </keha>
      </ATCKlassifikaatoridByIDArrayResponse>
      <!--Embed took 0sec, 0elems-->
   </soap:Body>
   <!--Process took 0sec-->
</soap:Envelope>

Kõike head

Marilin Kuusk

Junior QA Specialist

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 Raatuse 20, Tartu, Estonia

 <tel:+3725047439> +3725047439

 <https://www.linkedin.com/company/nortal>

 <https://www.instagram.com/nortalglobal/>

 <https://www.facebook.com/Nortal/>

 <https://www.twitter.com/NortalGlobal>

 <https://www.nortal.com/>